درهم پرهم

نگران … منتظر … تنها … عصبانی … بهانه گیر … این روزها همه ی اینها من هستم … آرامم کن … آرامم کن …

شبهای سرد

1402/4/8 14:55
نویسنده : آلیس😎
137 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم چرا از صبح که چشمامو باز کردم، این آهنگ داره تو سرم دور میزنه :

هنوزم چشمای تو، مثل شبای پر ستاره ست

هنوزم دیدن تو، برام مثل عمر دوباره ست

  هنوزم وقتی می خندی، دلم از شادی می لرزه

هنوزم با تو نشستن، به همه دنیا می ارزه

  اما افسوس تو رو خواستن،دیگه دیره؛ دیگه دیره

اما افسوس به نخواستن،دلم آروم نمی گیره؛نمی گیره

 تا گلی بر سر ایوون تو پژمرد و فرو ریخت

شبنمی غمزده از گوشه چشمان من آویخت

  دوری بین من و تو؛دوری باغ و تماشاست

دوری بین من و تو؛دوری ماهی و دریاست  

اما افسوس تو رو خواستن،دیگه دیره؛ دیگه دیره

اما افسوس به نخواستن،دلم آروم نمی گیره؛نمی گیره

پ.ن:   ...  انگاری بی قرارم امروز...شاید بد خوابیدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به درهم پرهم می باشد