درهم پرهم

نگران … منتظر … تنها … عصبانی … بهانه گیر … این روزها همه ی اینها من هستم … آرامم کن … آرامم کن …

این دلتنگی ها

1402/5/13 22:22
نویسنده : آلیس😎
145 بازدید
اشتراک گذاری


دارم خودمو جمع می کنم واسه زندگیم خودمو جمع میکنم واسه این حزن،این دلتنگی،این عشق نافرجام... خودمو جمع میکنم .. تو ذهنم هی میاد که : تنها هنگامی که خاطره ات را می بوسم ، در می یابم دیری ست که مرده ام....
یک سال گذشته از تنهایی، از رفتنت.. 
غروب جمعه ست و به همون سنگینی غروبای جمعه گذشت...
خاطره هام رو ورق می زنم خاطره هایی که نمیخام به یاد بیارم، هجوم میارن به قلبم.. نمی دونم چرا اون شاعر عزیز گفته : " خاطره ها بی رنگ می شوند به دست زمان.. " .. به خدا نمیشن..
نمیشه
کندن و بریدن و پذیرفتن این که خاطره های دوور تمام شدن و غبار گرفته ن، سخته..

دلم با رفتن آروم میگیره.. 
+ مشاوره گرفتم واسه کارهای مهاجرتم، عمیقا پول میخوام و عمیقا نیست.. 

پسندها (1)

نظرات (3)

♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
15 مرداد 02 21:50
کجا تشریف میبرین منم سخت تو فکرشم
آلیس😎
پاسخ
استرالیا هدفمه!
ایشالا به موفقیت برسیی:&39))))
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
16 مرداد 02 15:52
استرالیا خیلی کشور طبیعتی هست خیلی هم حیوانات زیادی داره
آلیس😎
پاسخ
منم خیلی باهاش نزدیکم، روحم و جسم و قلبم؛)))
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به درهم پرهم می باشد