درهم پرهم

نگران … منتظر … تنها … عصبانی … بهانه گیر … این روزها همه ی اینها من هستم … آرامم کن … آرامم کن …

لایف اند لایف

1402/3/30 14:19
نویسنده : آلیس😎
282 بازدید
اشتراک گذاری

مغز که نیست، رادیو اف امه! امروز از صبح خاموشش کردم اما! دیگه نه آهنگ توش پخش میشه، نه یه نفر همه ی اخبار زندگیمو مرور می کنه و نه اون بوق ممتد هست! بوقی که میگه آنتنت رو باید بگردونی! اینجا جز خط سفید چیزی نیست!

از صبح با فکر  بیدار شدم. تو فکرم ولی آرومم..

این روزا اما زیاد خودم رو مرور می کنم.. گذشته رو و راهی که در پیش دارم رو.. گذشته با همه ی دل بستگی هاش و آینده ای که هنوز از دل توش خبری نیست...

خودم رو که مرور می کنم خنده م می گیره! کاش با همین تجربه ها به دنیا می اومدم.. کاش یادم بود تجربه های زندگی های قبلی رو! شاید یه خرده متفاوت تر زندگی می کردم!..

...

خب! بی خیال! برم خدمت زندگانی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به درهم پرهم می باشد